Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.BestStickers.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.BestStickers.pl jest prowadzony przez firmę:

West Art 

ul. Jarosława Iwaszkiewicza 5
46-100 Namysłów
REGON:
160199747

NIP: 752-141-77-00


3. Adres do korespondencji:

e-mail: biuro@beststickers.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.BestStickers.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Przejdź do realizacji zamówienia".

Zamówienie można złożyć rejestrując nieodpłatne konto w sklepie www.beststickers.pl lub skorzystać z opcji " Zamów jako gość".

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu na który zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.

( jeśli wiadomości od sklepu beststickers.pl nie ma w skrzynce odbiorczej należy sprawdzić w zakładce spam )

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

8. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto .

Zamówienia zrealizowane są w możliwie najkrótszym czasie, maksymalny czas realizacji zamówienia - przekazania towaru do wysyłki to 1-4dni robocze.

Brak wpłaty w umownym terminie skutkował będzie zerwaniem umowy kupna-sprzedaży. Na wpłatę oczekujemy do 5 dni od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.

Aby usprawnić realizacje zamówienia prosimy o maila z informacją o dokonanej wpłacie na biuro@beststickers.pl

W tytule wpłaty proszę wpisać "BestStickers.pl  (i numer zamówienia)"

 Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub na życzenie faktura bez vat.

W razie jakichkolwiek problemów przy składaniu zamówienia zapraszamy do kontaktu :

 

Email:biuro@beststickers.pl

 

9.Wysyłka i realizacja zamówień

Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu.

Koszt wysyłki inpost kurier - 17,90zł

Koszt wysyłki inpost paczkomat - 15,90zł

Podane czasy dostawy  są przybliżone i w nielicznych przypadkach mogą się wydłużyć.

Możliwość wysyłki paczki za granicę. Cenę wysyłki ustalamy indywidualnie w zależności od rodzaju i wielkości zamówienia.

III. Pozostałe informacje

10. Odstąpienie od umowy sprzedaży, gwarancja

W razie wady w zakupionych produktach prosimy o kontakt, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie posiadają gwarancje. W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient podejmuje decyzje o wymianie towaru na nowy lub zwrocie gotówki.

Klient, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny od momentu odebrania przesyłki. Zwrotu towaru należy dokonać niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu, w którym uwzględnione będą dane do przelewu, oraz numer konta klienta. Sklep gwarantuje zwrot kwoty, w ciągu 7 dni roboczych, od momentu otrzymania zwrotu, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.Zwrot takiego towaru odbywa się na koszt klienta. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Zgodnie z w/w ustawą (Art.10.3.) zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówienie wg właściwości podanych przez klienta. Za takie produkty uznaje się:

- produkty spersonalizowane, czyli wszystkie produkty nie nadające się do ponownej odsprzedaży, ponieważ są ściśle związane z osobą kupującego.

W przypadku wykonanej usługi prawo na odstąpienie od umowy
w takim przypadku nie przysługuje. Naklejki wycinane z folii w jednym kolorze z wyborem koloru, rozmiaru wykonywane są wyłącznie na zamówienie i prawo na odstąpienie od umowy w takim przypadku nie przysługuje.


Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne lub produkt jest niezgodny z umową, powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z firmą. Zgłoszenie reklamacji telefonicznie lub mailowo, uruchamia procedurę reklamacyjną. Jeśli zostanie podjęta decyzja o odesłaniu wadliwego towaru, należy go odesłać np. Pocztą Polską na adres "West Art" ul. Iwaszkiewicza 5, 46-100 Namysłów.  Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, lub sklep dokona zwrotu pieniędzy.

W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Sprzedawca firma West Art informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Sprzedawca informuje, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

 

Jeśli masz wątpliwości jak nakleić naklejkę na dole strony znajduje się krótka instrukcja. Sprzedawca nie odpowiada za zniszczenie produktu podczas montażu.

 

11.Ochrona danych osobowych

Pełne zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym BestStickers.pl, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień  i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych. Cała informacja o ochronie danych znajduje się w zakładce Polityka prywatności.

12. Rabaty

W przypadku istniejącej promocji, skreślona cena towaru jest najniższą ceną produktu z ostatnich 30 dni z przed promocji.

13. Informacje dodatkowe

Proszę pamiętać, że w zależności od ustawień lub kalibracji monitora kolory mogą różnić się od tych rzeczywistych.